חשיפה: "עיריית ירושלים פועלת להקמת גני ילדים ממלכתיים-חרדיים" • האזינו

    אסתי פלד No Comments on חשיפה: "עיריית ירושלים פועלת להקמת גני ילדים ממלכתיים-חרדיים" • האזינו
    21:46
    05.05.24
    אבי מימרן No Comments on "עברתי שבעה מדורי גיהינום, הקב"ה הציל אותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשן 'קול חי' מני גרא, חשף הערב (שלישי) ב'מהדורה המרכזית' כי עיריית ירושלים פועלת ומשכנעת הורים תושבי העיר, להעביר את ילדיהם אל גני ילדים עירוניים המשויכים לחינוך הממלכתי חרדי, שנוסדו על פי חזונו של שר החינוך המפוטר שי פירון.

    גרא ציין כי במידה והדברים נכונים, אזי העירייה הפרה באופן בוטה את ההסכם הקואליציוני עם יהדות התורה, שבו נאמר שאין לה לעירייה זכות להתערב בשום צורה בחינוך החרדי.

    עוד עולה מפרטי החשיפה כי כבר לאחרונה קם בירושלים גן ילדים – ממלכתי דתי, בשכונת הגבעה הצרפתית, כשהמטרה כעת היא לפתוח סניפים נוספים בשאר אזורי העיר ירושלים.

    מי שעומד מאחורי היוזמה, הוא ראש מינהל חינוך בעיריית ירושלים משה טור פז, שמקיים פגישות חשאיות עם הורים לילדים בשכונות העיר ירושלים, כדי לשכנעם לעבור אל מערכת גני הילדים הממלכתית העירונית, בהשראת יוזמתו של שר החינוך המפוטר שי פירון.

    בתגובה אמר ל'קול חי', אלעזר ראוכברגר, חבר מועצת העיר ירושלים כי "אין ספק שאם הדברים הללו נכונים, הרי שיש כאן הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני, ואם בסופו של דבר יוברר שכך הם פני הדברים – הרי שאין צל של ספק שנפנה לגדולי ישראל ונכריע האם לפרוש מהקואליציה העירונית".

    האזינו לחשיפה המלאה:



    0 תגובות